sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Eli joo anteeks ku on kestäny näi pitkään, oon unohtanu kokonaan kirjottaa tänne ja on tapahtunu vähän kaikenlaista joten kirjotan nyt joitain juttuj mitä muistan viel:

Kaks viikoo sitten Matildal oli synttärit nii käytiin koulun jälkeen ihan vaan sellossa ostamassa kakku ja mentiin meille viettään rauhallista sisäsynttäriä ja syötiin kakkua. Matilda jäi yöksi meille ja aamulla lähti aikasin kun mulla oli harrastus ja täss on kuvia:
                                                              Synttärikakku :D






Nonii siin oli upeit kuvii ja sitten eilen olin Sonjalla ja leivottiin piparkakkuja....Vaik illal mul oli nii paha oo et ois voinu oksentaa nii oli kuitenki kivaa, kuvia:

 ´                                                   Kaakaoooo....



-sonja tos alhal-





                                                             Meil meni kovaa:/)
                                                         Tää oli mun lemppari!

Tässä viel viimenen kuva ja tein tän kun mun pupu kuoli kun oltiin Miamissa
He is my hero!
Ja niin sen pupun nimi oli siis batman

  Sen hauta:(

Kohta tulle sitten uus postaus ja kerron vähän mitä toivon joululahjaks siinä ja myös mitä teen jouluna ja niin mut moikka :D
(saataa tulla jo tänä iltana)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti